Bancuri cu Mos Craciun. Cele mai amuzante bancuri cu Mos Craciun

Intrebari si raspunsuri:
Cine e nevasta lui Mos Craciun?
Merry Christmas!

De ce e Mos Craciun mereu fericit?
Pentru ca stie unde stau fetitele rele...

Ce e rosu si vine regulat?
Mos Craciun.




Optimism iremediabil
Doi copii, unul optimist si celalalt pesimist vorbesc despre Mos Craciun si cadourile pe care urmeaza sa le primeasca:

Pesimistul: “Sigur nu o sa primeasca nimic”
Optimistul: “Eu o sa primesc un cal!”

Vine Mosul. Pesimistul primeste tot ce isi putea dori: trenulete, masinute, dulciuri, etc. Optimistul primeste o balega.

Pesimistul: Eu am primit un trenulet, dar nu merge prea bine, o masinuta, dar nu e modelul bun, o ciocolata, dar e cam veche…

Optimistul ii raspunde incantat: Eu am primit un cal ! Dar nu stiu unde s-a ascuns!



Motive pentru care Mos Craciun nu poate fi barbat:
- Barbatii nu stiu sa ofere cadouri

- Barbatii nu stiu sa te surprinda in mod placut

- Chiar daca iti iau cadouri, barbatii nu le pot impacheta

- Barbatii nu s-ar imbraca niciodata in catifea rosie

- Barbatii nu raspund la scrisori.

- Barbatii ar prefer o halba cu bere si niste alone in locul unei cani cu lapte cu prajiturele

- barbatii nu si-ar asuma responsabilitatea de a oferi cadouri pentru ca asta ar insemna sa isi ia un angajament.


Tampax de la Mosu’
Un baietel intreaba o fetita:
- Ce-i vrei de la Mos Craciun?
- O papusa Barbie. Tu?
- Eu vreau un Tampax
- Tampax? Ce e asta?
- Nu stiu, dar la televizor zic ca daca il folosesti, poti merge la plaja oricand, te poti plimba cu bicicleta in orice zi, poti sa dansezi, sa mergi la piscina, tot ce vrei... fara ca nimeni sa-si dea seama!



Legenda ingerasului din varful bradului de Craciun
Era o iarna grea, geroasa, Mos Craciun era bolnav, renii erau gripati, elfii erau in urma cu lucrul si colac peste pupaza, venise si soarca in vizita. Cand ii era supararea mai mare, apare si ingerasul cu un brad in brate.

- Mosule, mosule, am gasit cel mai frumos brad din toata padurea. Unde il asez.
- Nu stiu mai ingerasule, lasa-ma ca-s oboist si suparat si bolnav.
- Hai mai Mosule, spune-mi… unde sa-l asez?
- Lasa-ma ingerasule ca mi-a venit si soacra in vizita.
- Mosule, dar uite ce frumos e. Nu e pacat sa nu-l asez undeva la vedere.
Mosul, infuriate ii mai cere de cateva ori ingerasului sa-i dea pace.

- Hai mai Mosule, unde sa-l pun!
- Sa ti-l bagi in fund!
Si de atunci ingerasul se aseaza in varful bradului de Craciun.



Mosul postas
Un copil ii scrie Mosului:

Draga Mosule,
Am fost foarte cuminte in acest an, chiar daca sunt bolnav si sarac si parintii nu ma duc la spital atunci cand am nevoie. Imi doresc, daca poti si daca vrei, sa imi trimiti o bicicleta si o ciocolata.

Postasul, induplecat de scrisoarea copilului, face cheta in posta si ii cumpara copilului o bicicleta. I-o lasa langa cutia postal ca si cand ar fi venit de la Mos. Dupa o saptamana, copilul ii scrie iar Mosului.

Draga Mosule,
Multumesc pentru bicicleta, e grozava, insa ciocolata nu a anujs. Cred ca a mancat-o nesimtitul de postas.


Dorinta si promisiune
In ziua de Craciun preotul observa ca ii lipseste o statueta micuta cu Iisus. Iese in curte si vede un copulas jucandu-se cu statuia si cu o masinuta.

- De ce ai furat statueta copile?
- Pentru ca asa i-am promis lui Iisus?
- Pai cum?
- Pai l-am rugat sa imi aduca Mosul o masinuta si i-am spus lui Iisus ca pe el il plimb primul daca o primesc!


Reuniune de familie
Un batran isi suna fiul in pag de Sarbatori:
- Fiule, nu vreau sa te supar acum, de Craciun, insa trebuie sa-ti spun ca eu si mama ta am hotarat sa divortam.
- Cum asa?
- Simplu, nu ne mai iubim.
Tanarul inchide telefonul, isi suna sora. Disperata, sora isi suna parintii si ii anunta ca pleaca chiar acum spre casa lor impreuna cu fratele.
Batranul inchide telefonul si ii spune sotiei.

- Gata, vin de Craciun. Acum trebuie sa ne gandim ce le spunem ca sa vina si de Pasti.


Fecioara
La masa, in prag de Craciun, fiica de 10 ani spune cu lacrimi in ochi:
- Nu mai sunt fecioara!

Tatal catre mama, disperat:

- Tu esti de vina. Nu gatesti, nu speli, toata ziua nu faci nimic altceva decat sa te aranjezi, te inbraci cu fuste scurte, te uiti la telenovelele alea… crezi ca esti un exemplu bun?
- Eu? Tu - care bei nopti intregi, injuri ca la usa coprtului, te uiti la filme deocheate. Din cauza ta a ajuns asa copilul!
- Ba e vina sora-sii, care umbla cu badaranul ala care o inghesuie prin toate cotloanele.

Bunica, mai calma, o intreaba pe fetita cum s-a intamplat.

- Pai Doamna Invatatoare a ales alta fetita pentru rolul Fecioarei la serbarea de la scoala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu