Pareri Alcachofa forte

Vezi cine a mai folosit Alcachofa de laon si a slabit rapid !

"Numele meu este Ruşi Cezar, am 61 de ani şi locuiesc în Suceava.
Vizualizând reclamele TV, în cursul lunii noiembrie 2011, am comandat tratamentul pentru slăbire, Alcachofa de Laon. La data începerii tratamentului aveam 128 kg, iar în urma primei cure, am slăbit 5 kg, fără a păstra o dietă.
Am plecat în concediu şi la întoarcere, în luna decembrie 2011, am reluat tratamentul şi am slăbit încă 3 kg, aşa încât, greutatea mea a ajuns la 120 kg."

"Am folosit Alcachofa 15 zile şi am slăbit de la 143 kg la 125 kg in 17 zile.
Am folosit regim fără băuturi acidulate, alcool, uleiuri, grăsimi, numai iaurt, branză degresată, legume, mere, fără pâine.
După această perioadă nu am mai luat pentru că am slăbit prea mult şi nu am mai slăbit chiar dacă am ţinut regim in continuare, dar nici nu m-am ingrăsat."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu