Valentine's Day mesaje. Mesaje si sms-uri de dragoste pentru Sfantul Valentin

E Valentine’s Day! Mesajele de dragoste trebuie sa curga din noi pentru a ne felicita jumatatea. Dar ce se intampla daca esti in pana de inspiratie?

De Valentine’s Day sau de Dragobete trebuie sa-i oferi cea mai mare atentie jumatatii tale. De mesaje de dragoste trebuie sa fim invaluiti pentru a simti ca suntem intr-adevar cei mai importanti pentru jumatatea noastra.
Totul e bine si frumos, rosu si calduros, dar … ce faci daca nu iti vine in minte niciun mesaj de dragoste in aceasta zi de sarbatoare? Ar crede ca nu te gandesti si ca nici nu iti pasa de relatia voastra! Nu ii da asemenea nelinisti si citeste aceste mesaje de dragoste propuse:

Sa iubesti nu e nimic, sa fii iubit e ceva, sa iubesti si sa fii iubit e TOTUL.
Visez doar la tine… visez ca vei fi mereu langa mine. Oare visul meu se va implini?
Esti primul meu gand inainte de a ma trezi si esti ultimul meu gand inainte de a ma culca.
M-am uitat in portofel si era gol, m-am uitat in buzunar si am gasit doar cateva monede, m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine. Abia atunci am realizat cat de bogata sunt!
Cel mai trist lucru in lume este acela ca uneori sufletul ti-l ia tocmai acela ce nu are nevoie de el.
As vrea sa cred sa pot visa sa te aduc de partea mea. As vrea ca timpul sa-l opresc sa-ti spun de fapt cat Te iubesc.
Iubirea e o floare foarte placuta, dar trebuie sa ai curajul sa te duci s-o culegi de pe marginile unei prapastii infricosatoare.
Iti multumesc ca ai introdus cuvantul Dragoste in dictionarul vietii mele! Te iubesc enorm, iubirea mea.
Iubirea este farmecul cantecului pasarilor si cel mai dulce parfum al trandafirului.
O viata fara dragoste este asemenea unui an fara primavara.
D-zeu ne-a dat 2 picioare sa mergem, 2 maini sa tinem, 2 ochi sa vedem, 2 urechi sa auzim, dar de ce ne-a dat o singura inima? Pentru ca pe cealalta i-a dat-o altcuiva ca tu sa o gasesti.
Putem sa invatam sa iubim, doar iubind.
Pentru lume tu esti cineva, pentru cineva tu esti lumea! Cu multa dragoste, Cineva…
Cate stele vor muri fara sa simt? Cata vreme va trece fara sa te ating? Cate strigate de dor se vor pierde-n vant? Cate zile voi trai cu tine-n gand!
Daca viata ta ar depinde de dragostea pe care ti-o port, ai fi nemuritor. Te iubesc, dragul meu!
Fara IUBIRE nu exista viata! IUBITI-VA! Si alungati bezna aceasta ce ne sugruma in fiecare clipa!
Pentru mine iubirea este singurul motiv pentru care mi-as dori sa traiesc o mie de ani..
Anul acesta m-am gandit sa petrecem ziua de Sf. Valentin intr-un mod curat si sanatos. Hai sa ne intalnim sub dus!
Dragostea… darul cel mai de pret al omenirii… traim pentru dragoste… pentru o felie de iubire…
Buzele tale par sa se simta singure. N-ar vrea sa le intalneasca pe ale mele?
Iubirea ta e singurul gand pentru care exist. Nu uita ca pentru tine traiesc. Si stii de ce? Doar ca sa te iubesc .
Toate zilele sunt nopti pana te vad, iar noptile stralucesc ca zilele cand te visez…
Deja mi-e dor de tine! Hai sa ne vedem. Vrei?
Dragostea nu are nevoie de cuvinte, ea vorbeste prin priviri si atitudini. Hai sa ne bucuram de iubire! E Ziua Indragostitilor!
Dragostea e un munte pe care il urci razand si il cobori plangand. E o taina pe care indragostitii o ascund de frica lumii… cand taina e descoperita dragostea se stinge ca un cliseu fotografic expus la lumina .
Chiar daca iubirea este un joc, intra in el pentru a nu pierde jocul vietii.
Intr-o zi ma vei intreba ce e mai important pt mine: tu sau viata? Eu voi spune ca viata, iar tu te vei supara dar fara sa-ti dai seama ca pentru mine tu esti viata!
Vata de zahar? NU… Sirop de capsuni? NU… Ciocolata? NU… Nu pot gasi nimic atat de dulce ca tine!
Cateodata viata ne aduce multe necazuri si ne face sa uitam de un singur lucru… dragostea!
Nu esti langa mine, dar esti in gandurile si inima mea… mi-e dor de tine.
Dragostea e lucrul acela intangibil care ne face multumiti cu ceea ce avem si nemultumiti de ceea ce suntem.
Iti trimit mesajul asta pentru ca mi-ar fi placut sa fii acum cu mine.
Te iubesc nu doar pentru ceea ce esti, ci si pentru ceea ce sunt eu, atunci cand sunt cu tine…
Imi cade o lacrima din ochi si nu stiu ce e cu mine, dar un singur lucru insa stiu mi-e tare dor de tine…
Dragostea este intelepciunea nebunului si nebunia inteleptului.
Daca cineva iti spune “te iubesc” tu sa-i spui ca minte caci iubirea nu se spune, ci se simte.
Fara poeme, fara cuvinte siropoase, vreau doar sa stii ca te iubesc din toata inima.
Zambetul tau este rasaritul meu, sarutul tau este apusul meu. Iti multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu