Scrisoarea de adio a Madalinei Manole

Pentru a raspunde acuzatiilor familiei sotiei sale, Radu Mircea a dezvaluit in cadrul emisiunii Happy Hour un "testamnet sentimental" al artistei. Acesta a declarat ca a ales sa dea publicitatii ultimele cuvinte ale sotiei sale pentru a pune capat acuzatiilor si jignirilor din partea familiei sotiei sale.
 
„Aceasta scrisoare este un lucru foarte personal si este tot ce mi-a ramas. Sunt ultimele cuvinte ale sotiei mele. Am decis sa fac publica aceasta scrisoare ca urmare a acuzatiilor care mi-au fost aduse in ultima vreme”, a spus Petru Mircea in cadrul emisiunii Happy Hour de la PROtv.

Scrisoarea Madalinei Manole pentru familie


"Si ai mei scumpi (n.r. parintii si fratele Madalinei) sa ma ierte, atat pot sa gandesc. Am ajuns aici numai din vina mea. Si sa-l iubeasca mult pe Puiu, ramane sufletul meu, pentru tot ce a facut, pentru mine, pentru sufletul lui. Pui mic (n.r. copilul Madalinei) sa ramana o perioada la Botosani cu mama si tata. Poate ma va ierta mai tarziu, cand va fi mare , a scris Madalina familiei inainte de a se sinucide. Scrisoarea a fost deja depusa la dosar.

Radu Mircea a mai dezvaluit faptul ca dupa fiecare tentativa de sinucidere, Madalina Manole spunea ca isi doreste foarte mult sa-si vegheze familia din alta parte. "In noaptea aceea pe care am petrecut-o in rezerva de spital, Magda mi-a spus: «Ai vazut, nu m-a recunoscut nimeni!». Se temea ca nu mai este cunoscuta. In timpul pe care l-a petrecut la Spitalul de Urgenta Floreasca din Capitala, Madalina Manole a fost consultata de un psiholog. Rezultatul se afla la dosar", a mai spus acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu