Declaratii de dragoste celebre


MOTTO : "A fi indragostit de cineva inseamna mult mai mult decat a fi stapinit de un sentiment coplesitor - inseamna a lua o hotarare, a face o judecata, a te angaja printr-o promisiune. Daca dragostea ar fi doar un sentiment nestatornic n-ar exista nici o baza pentru fagaduinta de a iubi pe cineva pe toata durata vietii. Sentimentele vin si se duc. Cum as putea promite statornicie daca m-as baza numai pe ele, fara sa ma biziuesc pe judecata mintii si pe vointa caracterului?" (Erich Fromm)


Declaratii de dragoste - Ionel Teodoreanu – Lorelei
“Dac-ar fi fost să trec printr-o pădure cu lupi ca să ajung până la tine, aş fi ajuns cu zdrenţele tinereţii mele sfâşiate, dându-ţi ultima ei picătură. De ar fi fost să trec prin ierburi cu şerpi ca să ajung până la tine, cu tălpile goale aş fi călcat pe şuierul morţii mele, aducându-ţi-o să-i închizi ochii. Dar la poarta casei tale veghează dragostea - şi mi-am tras paşii înapoi ca la ieşirea cu icoana din biserică. Cânt răguşit pe sub ferestrele casei tale, cum cântă copiii italieni pe străzile oraşelor noastre, în mizeria frumuseţii lor cu ochi mediteranieni. Cânt cu mâna întinsă sub cer, ca odinioară cei neîmpăcaţi la răspântii de drum: Ascultaţi, voi toţi, bucuria şi durerea mea.”

Declaratii de dragoste - Mircea Eliade - Maitrey
"Ma leg pe tine, pamântule ca eu voi fi a lui Allan, si a nimanui altuia.Voi creste din el ca iarba din tine. Si cum astepti tu ploaia, asa îi voi astepta eu venire, si cum îti sunt tie razele, asa va fi trupul lui pentru mine. Ma leg în fata ta ca unirea noastra va rodi, caci mi-e drag cu voia mea, si tot raul, daca va fi, sa nu cada asupra lui, ci asupra-mi, caci eu l-am ales. Tu ma auzi, mama pâmânt, tu nu ma minti, maica mea. Daca ma simti aproape, cum te simt eu acum, cu mâna si cu inelul, întareste-ma sa-l iubesc totdeauna, bucurie necunoscuta lui sa-i aduc, viata de rod si de joc sa-i dau. Sa fie viata noastra ca bucuria ierburilor ce cresc din tine. Sa fie îmbratisarea noastra ca cea dintâi zi a monsoon-ului. Ploaia sa fie sarutul nostru Si cum tu niciodata nu obosesti, maica mea, tot astfel sa nu oboseasca inima mea în dragostea pentru Allan, pe care Cerul l-a nascut departe, si tu, maica, mi l-ai adus aproape."

Declaratii de dragoste - Mihail Drumes – Scrisoare de dragoste
"Si totusi niciodata nu m-a stapanit EL asa de mult ca acum, cand nu mai este. Nu mai este un fel de a spune, fiindca EL exista, il simt in mine, in sensibilitatea si gandurile mele, mai viu si mai actual ca oricand. Ma uit pe geam si in loc sa vad peisajul imi apare el, multiplicat in mii de infatisari si culori. chipul lui imi izvoraste mereu si din fiinta mea, unde se afla culcusul amintirilor noastre bune si rele, si retraiesc fragmentar tot ce a fost si tot ce a fost are un farmec inedit, pentru ca stiu ca de acum n-are sa mai fie nimic, de-acum inainte incepe neantul. Traiesc stari sufletesti atat de stranii incat, cu toata deprinderea mea de a ma introspecta, ma sperii de ceea ce mi se intampla mie si, mai mult decat asta, ma mir intr-una. A fost o gluma sinistra? Credeai ca esti stapanul lumii, tinand globul in palma cu muschii abia tresarind? te-ai inselat si te-ai naruit in tarana cu toata puternicia ta. Si uite lumea merge mai departe intotdeauna, fara a se sinchisi de nimeni si nimic, soarele rasare la fel cum face de milioane de ani, pamantul se roteste dupa cum a invatat de milioane si milioane de ani, si toata aceasta mecanica se repeta regulat si tacut, pana in vecii vecilor. Asta n-ai stiut-o? Pentru ce?"
SMS-uri de dragoste. SMS-uri de iubire

Sa fim mereu doua inimi aproape, doua cochilii la acelasi tarm, si-aceeasi luna deasupra sa ne mangaie pasii.

Cum sa-mi impiedic sufletul sa nu-l presimta cutremurat pe-al tau? Sa nu il cuprinda in alte anotimpuri lungi sau intr-un cantec?

Intre cuvinte si dincolo de ele, intre sentimente si dincolo de ele, in lume si dincolo de ea, in toate esti tu, tu, tu...

Uneori imi doresc sa te uit cu totul, sa imi ramana doar ideea de tine, doar frumusetei clipelor trecute, sa nu mai zgarie nimic altceva. Mi s-a spus sa te caut, nu sa te gasesc!

Ma simt stingher in lumea asta mare si trecator. Si mi-e atat, atat de dor de tine...

"Ne preschimbase ceru-n sfintii / In legea neamului dintai / Sa nu te mint, sa nu ma minti / Sa mai raman, sa mai ramai"

Nu stiu cand si unde incepem noi daca incepem vreodata. Sper doar ca mai exista undeva pentru noi un inceput intre atatea sfarsituri.

Au incoltit in noi primavera straine. Am apus de mult ca o uitata coada de cometa. Sa ne fie ziua asta un inceput de drum nou si sfios, ca intotdeauna inceputul dragostei...

Absenta ta nu doare. E numai o forma abstracta de singutate. Si trista, incredibil de trista... Sa vina o vreme a timpului trecut in care chipul tau se va fi amestecat in chipul tuturor trecatorilor indiferenti.

Eu sunt dansul, iar tu pasul / Eu sunt harta, tu compasul / Sunt arcuire, tu sprânceana / Sunt mângâiere, tu esti rana / Sunt sânge-aprins si îmi esti vena / Îmi esti margean, iar eu sirena / Eu te iubesc mai sus de sus/ Si te rasar de la apus.

Amarul îl impart deopotriva si marea si albastrul înlacrimat al ochilor tai. Maree se desprind si se-nalta la marginea patimilor mele stinse de marea amara a ochilor tai.

Sunt intamplari pe care viata ni le scoate in cale ca sa invatam sa apreciem lucrurile frumoase, simple, pline de sens. Sunt oameni pe care viata ni-I aduce in dar. Pentru tine... nu stiu decat sa spun multumesc.

Ma apropii de tine cu pas intors. Fluturii s-au asternut peste albumul in sepia. Ne mai tii minte? Mana mea iti recunoaste chipul - intoarcere acasa.

As vrea sa fim doua culori într-o paleta, sa ne-amestecam pâna nu ne mai deosebim, si-apoi un copil sa ne picteze pe un zmeu si sa zburam mai sus de sus, asa, amestecati, pentru totdeauna.

Hai sa ramanem asa cum suntem acum, sa ne fim dragi mereu si frumosi, somnul sa ne fie punte de dor catre o noua zi.

Te privesc uneori cum dormi si nu pot sa nu fiu putin invidios pe Ene care iti magaie ochii.

Sa nu mai pastrezi la mine in ureche, felul asta al tau tarziu de a rade: tine-l mai bine tu, doarme-l mai bine tu, intr-o floare de cais.

Sunt langa tine, tu esti in inima mea, mereu, aici, doua batai impreuna si doua surasuri dimineata.

Esti primul gand cand ma trezesc dimineata, esti ultimul suras inainte de culcare. Esti tot ce am mai bun, tot ce simt mai frumos.

Oriunde merg, oriunde intorc privirea esti tu. In mii de fragmente, in mii de imagini. Peste tot tu. Oriunde ma poarta pasii si oriunde ajung in fiecare zi.

As vrea sa fiu o floare in mainile tale, un zambet pe buzele tale, raza de luna care iti spune seara noapte buna.

Doua lucruri ma obsedeaza in viata: nevoia de sensuri si rasul tau in lumina diminetii.

Te iubesc mai sus de sus si mai departe de departe, te iubesc in toate formele posibile, in toate sensurile si sub toate stelele universului.

Vom fi impreuna doua fiinte si-o singura inima, doua maini si-o singura strangere, doua buze intr-un singur sarut.

Departarea nu e decat o forma de a te iubi la fel de intens, de a fi cu tine peste toate drumurile si peste toate devenirile. Si toate apele si muntii dintre noi sunt numai felul meu de a-ti spune te iubesc in fiecare zi.

Sunt aici, langa tine, in inima ta, sunt in fiecare privire si in fiecare raza de soare si mai ales sunt aici, aproape, intotdeauna tinandu-te de mana peste toate drumurile care ne despart acum.

N-am crezut ca pot fi asa. N-am crezut ca pot simti atat de intens. N-am crezut ca pot sa invat sa zbor. Sunt numai dragoste si numai mana intinsa spre tine.

Un curcubeu ciudat si o furnica ascunsa in causul palmei, ziua de azi si promisiunea de maine si mai ales toata dragostea mea - toate pentru tine.

Nu poti sa te indoiesti de lumina soarelui. Chiar daca, fiind prea multa, arde si calcineaza. Fi-mi raza si zambet, esti toata lumina mea.

Oriunde ai fi si oriunde ne vor purta pasii, va exista intotdeauna o forma de a fi aproape: in fiecare seara, oriunde am fi, vom privi amandoi aceeasi luna.

N-ai dreptul sa fii atat de frumoasa, n-ai dreptul sa ai ochi in care sa ma pierd de fiecare data. Cum sa te uit? N-ai dreptul...

As vrea sa pot sa te uit, sa pot sa te urasc, sa pot sa te sterg din memorie si mai ales din inima. Dar cum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu